Advertise on DISCO3.CO.UK
Forum · Gallery · Wiki · Shop · Sponsors
DISCO3.CO.UK > Dutch

AUTOTRUST GARANTIE
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Dan_NL
 


Member Since: 19 Sep 2010
Location: world
Posts: 1213

AUTOTRUST GARANTIE

Wie heeft er ervaring met "AUTOTRUST / UNIGARANT" ivm dekking van mechanische/electrische schade met redelijk hoge kilomerstand? Het is een onderhoudsverzekering tegen onvoorziene kosten. Het lijkt heel leuk zo'n verzekering, maar het kon nogal een probleem worden om iets vergoed te krijgen gezien de polisvoorwaarden...
  
Post #77695621st Mar 2011 6:27 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Roel
 


Member Since: 16 Aug 2008
Location: home
Posts: 1215

Netherlands 2005 Discovery 3 4.4 V8 HSE Auto Tangiers OrangeDiscovery 3

Hallo Dan,

Ik heb hier geen ervaring mee, ik onderhoud mijn Land Rovers zo veel mogelijk zelf. Dus ik denk, zonder te lezen, dat ik niet aan de polis voorwaarden voldoe.

Slijtage zal ook wel buiten de garantie vallen, en bijna alles kun je natuurlijk aan sluitage rekenen. Ik weet niet wat zo'n verzekering kost maar een verzekerings maatschappij moet geld verdienen. Dus de premies moeten meer opleveren dan de kosten die ze moeten betalen + hun salaris etc.

Dus als je een slecht gevoel hebt over je auto is het een idee, maar denk je dat je auto wel goed is ga je waarschijnlijk geld verliezen.
Volgens mij is er meer te verdienen met een goede prijstechnisch interresante garage te zoeken.
 Roel

1997 Camel Trophy Disco ex-P101JWK (traded it for a Britains 42101)
1984 90 TD5
2005 G4 Disco 3 BN55WPT

Also member of club MTR
and Club Faultmate

Interested in my 4x4 history see my website: www.mudmachine.webklik.nl
Sorry it's in Dutch and with google translator it gets funny. 
 
Post #77729022nd Mar 2011 11:43 am
View user's profile Send private message View poster's gallery Reply with quote
Dan_NL
 


Member Since: 19 Sep 2010
Location: world
Posts: 1213